اهداف و استراتژی های شرکت خدمات فنی زرین


این شرکت در راستای پیشبرد اهداف و سیاست های کاری خود به منظور ارتقاء خدمات فنی و مهندسی، اهداف و استراتژی های خود را در سه محور کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بشرح ذیل مشخص می کند.

اهداف کوتاه مدت


1) عرضه خدمات فنی و مشاوره ای در حوزه ی تعمیر ابزار الات صنعتی با بالاترین کیفیت ممکن در راستای کاهش هزینه های مشتریان
2) راه اندازی خدمات اینترنتی به همراه ایجاد سامانه امداد ابزار به منظور جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان
3) عقد قرارداد کاری با واحد های صنعتی جهت افزایش حجم فعالیت های شرکت ، ارائه خدمات فنی و مهندسی در محل فعالیت شرکت ها و جلوگیری از توقفات احتمالی تولید واحد های صنعتی

اهداف میان مدت


1) همکاری با سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی در قالب خدمات صنعتی بمنظور پشتیبانی از اهداف تولیدی واحد های توانمند سازی
2) افزایش راندمان کاری کارکنان شرکت جهت اجرای دقیق و به موقع پروژه ها
3) توسعه و پرورش نیروی انسانی کارامد در دو حوزه اداری و فنی با بهره گیری از آموزشهای مستمر
4) نگرش ویژه به مبحث آموزش برای تمامی کارکنان شرکت

اهداف بلند مدت

1) ارائه خدمات پس از فروش در سطح استان آذربایجان شرقی
2) راه اندازی واحد آموزش ابزار آلان صنعتی ، برای ارائه موارد آموزشی در تمامی نقاط استان آذربایجان شرقی
3) ایجاد اشتغال مناسب و پایدار برای دانش آموختگان در رشته های فنی و مهندسی
4) برقراری ارتباط با مراکز علمی داخلی و خارجی ، در راستای ارتقاء دانش شرکت
پروژه های تکمیل شده

ساعات کار / ماه

جوایز

مشتریان راضی

برندها و مشتریان

لورم ایپسوم یا طرح‌نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.